Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
BGYS (Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi) yönetim temsilcisi aşağıdaki görevleri yerine getirir:
- Planlama ve Risk Değerlendirmesi: BGYS'nin planlanması, risk seviyesinin belirlenmesi ve risk değerlendirme metodolojisinin belirlenmesi 14.
- Kaynak Yönetimi: BGYS kurulumu için gerekli kaynakların sağlanması, kullanıcı yeteneklerinin iyileştirilmesi ve farkındalığın oluşturulması 14.
- Dokümantasyon: BGYS uygulamalarının dokümantasyon gereksinimlerinin sağlanması 1.
- Uygulama ve Yönetim: BGYS uygulamalarının yürütülmesi, değerlendirmelerin ve iyileştirmelerin sürekliliğinin sağlanması 14.
- İç Denetim ve Yönetim Gözden Geçirme: İç denetimlerin yapılması, BGYS hedeflerinin ve yönetim gözden geçirme toplantılarının organize edilmesi 14.
- Politika Güncellemesi: BGYS politika dokümanının güncellenmesi ve gözden geçirilmesi 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: