Buradasın
Kurum içi taşınır devir işlemleri nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurum içi taşınır devir işlemleri şu adımlarla gerçekleştirilir:
- Talep Yazısı: Taşınır malı talep eden birimden istek yazısı gelir 23.
- Devir Kurulu Oluşturulması: Harcama yetkilisi tarafından, taşınır kayıt ve kontrol yetkililerinin de katıldığı bir devir kurulu oluşturulur 4.
- Sayım ve Kontrol: Devir kurulu, ambarlarda bulunan ve birimde zimmette olan malzemelerin sayım ve kontrolünü yapar 4.
- Uygunluğun Sağlanması: Kayıtların sayım sonucuna uygunluğu sağlanır 4.
- Devir Tutanağı: Devir kurulu tarafından ambar devir teslim tutanağı düzenlenir ve imzalanır 4.
- Devir İşlemleri: Taşınır kayıt yetkilisi tarafından TKYS (Taşınır Kayıt ve Yönetim Sistemi) üzerinden devir işlemleri yapılır 2.
- Evrakların Gönderilmesi: Devir alınan taşınır işlemlerine ait evraklar (taşınır işlem fişi, değer tespit tutanağı vb.) on gün içinde SGDB'ye (Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı) gönderilir 1.
- Muhasebe Kayıtları: Devir işlemleri muhasebe kayıtlarına alınır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: