Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Devir teslim işlemlerinde dikkat edilen bazı unsurlar:
- Belgelerin eksiksiz ve düzenli olması 1. Karar defteri, denetim defteri, işletme defteri, personel özlük dosyaları, arşivlenmiş dönemsel belgeler ve envanter listesi gibi belgelerin tam ve düzenli olması hukuki sorunların önüne geçmek için önemlidir 1.
- Şeffaflık ve açıklık 1. Devir teslim işlemleri, tüm kat maliklerinin bilgisi dahilinde yapılmalıdır 1.
- Yeni yönetimin eğitimi 1. Yeni yönetime, belgelerin niteliği ve işleyişi hakkında bilgi verilmelidir 1.
- Zimmetlerin iadesi 3. Çalışanın, işten ayrılmadan önce işyerine ait araç-gereç, kimlik, para ve belge gibi şeyleri işverene geri vermesi gerekir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: