Buradasın
Çalışan bağlılığını ölçmek için hangi metrikler kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çalışan bağlılığını ölçmek için kullanılan bazı önemli metrikler şunlardır:
- Çalışan Elde Tutma Oranı ve Devir Hızı: Belirli bir süre boyunca şirkette kalan ve ayrılan çalışanların yüzdesini ölçer 13.
- Ekip Performansı: Kurumsal performans üzerinde doğrudan etkisi olan ekip üyelerinin verimliliği ve iş kalitesi 1.
- Kariyer ve Gelişim Olanakları: Çalışanların kariyerlerini geliştirme ve potansiyellerini kullanma imkanları 1.
- Şirket Kültürü: Vizyon, misyon ve değerler etrafında toplanan çalışanların kültüre uyumu ve bağlılığı 13.
- Geri Bildirimler: İç iletişim kültürü ve çalışan memnuniyeti anketleri, geri bildirimlerin etkinliği 13.
- Çalışan Net Tavsiye Skoru (eNPS): Çalışanların iş yerini başkalarına tavsiye etme olasılığını ölçer 2.
- Devamsızlık Oranı: Çalışanların devamsızlık sıklığını ve süresini izler 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: