İngilizce Saatler ve AM/PM Kullanımı
İngilizce'de 12 saatlik sistem kullanılır. AM (Ante meridiem) öğleden önce, PM (Post meridiem) öğleden sonra anlamına gelir. 12 AM 00:00'ı, 12 PM 12:00'yi gösterir
- novakid.com.tr
İngilizce'de 12 saatlik sistem kullanılır. AM (Ante meridiem) öğleden önce, PM (Post meridiem) öğleden sonra anlamına gelir. 12 AM 00:00'ı, 12 PM 12:00'yi gösterir
Edatlar kelimelere yer, yön ve zaman anlamı kazandırır. Edatlar cümlede fiillerle edatlar arasında bağlantı kurar. Edatlar cümlede edatlardan önce veya sonra gelebilir
Zaman, ölçülebilen ve sürekli bir dönemdir. Her an bir hazine gibidir ve yaşamımızı anlamlı kılar. Zaman, insanın kendisi gibi gizemli bir yolculuktur
Bu video, bir içerik üreticisinin "House with Time" adlı webto'nun hikayesini anlattığı bir inceleme formatındadır. Hikayede Adele, Şeytan Kral, Kılıç Ustası, Kasmanya, Pembe Saçlı Kız, Bonus Kafalı Asker, Darıdora ve Salyan Daru gibi karakterler yer almaktadır.. Video, zamansız bir yerde geçen Adele'in kahramanlık hikayesini anlatmaktadır. Adele, sekiz yüzyıl boyunca insanlara zarar veren Şeytan Kral'a karşı savaşan dokuzuncu kahraman olarak ortaya çıkıyor ve bu mücadeleyi sürdürürken yaşadığı pişmanlıklar, arkadaşlarının ölümü ve kendi kendine oluşturduğu "Kara Kapı" adlı hapiste yaşadığı acılar ele alınıyor.. İçerik üreticisi, 10. ile 22. bölümler arasındaki kısmını inceleyerek hikayenin üzücü tonlarda ilerlediğini ancak arada komik kısımlar da bulunduğunu belirtiyor. Video, Adele'in küçük şeytanları kestikten sonra Şeytan Kral'ın ona yaptığı şakayı seslendirmesiyle sona eriyor.
Clock has three modes: time, angles, and fractions. Digital clock shows 12/24 hour format with AM/PM. Current time display shows computer's clock. Random time mode generates random clock hands
Noon is 12 o'clock in the daytime, written as 12 noon or 12:00. The word "noon" originates from Latin nona hora, referring to Christian liturgical hours. The time gradually shifted from 12:00 to 12 noon in the 12th-14th centuries
"Gerçeği Bul" adlı programda sunulan bu eğitim videosu, bir konuşmacının zaman kavramının tarihsel gelişimini ve felsefi boyutlarını ele aldığı bir içeriktir.. Video, zaman kavramının göreceli doğasını sorgulayarak başlayıp, Sümer, Mısır ve Babil medeniyetlerinden başlayarak modern topluma kadar zaman algısının nasıl değiştiğini anlatıyor. Sanayi Devrimi'nin zaman algısına etkisi, kuantum fizik ve Einstein'ın görelilik teorisi gibi bilimsel gelişmeler, zamanda yolculuk kavramı ve modern toplumun lineer zaman algısının insanları nasıl etkilediği detaylı şekilde inceleniyor.. Videoda ayrıca Parmenides, Pisagor, Hindu felsefesi gibi farklı kültürlerdeki zaman kavramları, modern bilimin kontrol edilmesi ve kuantum fizik bulgularının zaman algısını nasıl değiştirdiği konuları da ele alınıyor. Video, zen teknikleri gibi pratik önerilerle sonlanıyor.
Bu video, bir karakterin evrim ve zaman kavramları üzerine yaptığı monolog formatındadır. Konuşmacı, kendisini "bir canavar" olarak tanımlamaktadır.. Video, insanlığın karşılaştığı yeni bir evrim sürecini anlatmaktadır. Konuşmacı, bu evrimin biyoloji, zaman ve akıl sınırlarını aşan, kontrol edilemez bir güç olduğunu vurgulamaktadır. Monolog, evrimin bir seçim değil, bir sonuç olduğunu, zamanın artık bir çizgi değil bir kapı olduğunu ve bu evrimin dünyayı yeniden yazdığını anlatmaktadır. Video, "I, I am a monster" (Ben bir canavarım) sözleriyle sona ermektedir.
Bu video, tarih öğretmeni Gökhan Öz ve Nazım adlı bir tarihçi tarafından sunulan, AYT sınavına hazırlık amacıyla hazırlanmış bir eğitim içeriğidir. Videoda ayrıca Asiye adında bir abla da yer almaktadır.. Video, "Tarih ve Zaman" ünitesini kapsamlı şekilde ele almaktadır. İçerikte tarihin tanımı ve özellikleri, tarih biliminin temel kavramları (olay-olgu, tarih anlayışları), tarih kaynaklarının türleri ve sınıflandırılması, zaman sınıflandırması, belge doğrulama yöntemleri ve takvimler gibi konular detaylı olarak anlatılmaktadır. Video, ilk ünitenin sonunda ve ikinci ünitenin tanıtımıyla sona ermektedir.. Videoda ayrıca Atatürk döneminde tarih alanında yapılan çalışmalar, tarihe yardımcı bilim dalları (arkeoloji, nümizmatik, paleografya vb.) ve Türk takvimleri (Hicri, Celali, Rumi ve Miladi) hakkında bilgiler verilmektedir. Öğretmen, TYT sınavlarında çıkabilecek soru tiplerini de ele alarak öğrencilere kodlama teknikleri sunmaktadır.
Epoch is January 1, 1970 UTC, starting time. Time since epoch excludes leap seconds on POSIX-compliant systems. Functions may not handle dates before epoch or far in future
Bu video, Musa Şahin tarafından sunulan bir düşünce ve öğütler içeren konuşmadır. Konuşmacı, hayatın değerli yönlerini ve zamanın önemini vurgulamaktadır.. Video, sağlık ve gençliğin değerini anlatarak başlayıp, zamanın kıymetini, sevginin önemini ve hayatın geçiciliğini ele almaktadır. Konuşmacı, insanların zaman kaybı için kendilerini suçlamak yerine başkalarının hatalarından ders alması gerektiğini, kimseyi küçümsememesi gerektiğini ve insanların gerçek düşüncelerini anlamak için söylediklerinden ziyade yaptıklarına bakması gerektiğini vurgulamaktadır. Video, Allah'a dua ile sonlanmaktadır.
Bu video, ömür ve zaman geçişi hakkında düşünceler içeren bir şiir veya monolog formatındadır.. Video, "Bir insan ömrünü neye vermeli?" sorusuyla başlayıp, ömürün harcanması, zamanın geçişi ve bu süreçte insanın yaşadığı duygular üzerine düşünceler sunmaktadır. Şiirde "yolda kalan da yürüye de harcanıp gidiyor ömrümü" gibi tekrarlanan ifadeler ve "yüreği ürperir, kapı çalınsa esmeye elinden yine sezerler künyeler, kazlar, demir sanıpta tükenip gidiyor ömür" gibi metaforik ifadeler kullanılmaktadır.
Bu video, zamanın değişimini anlatan şiirsel bir performanstır. Konuşmacı, zamanın nasıl değiştiğini ve bu değişimlerin toplumsal etkilerini anlatmaktadır.. Video, zamanın değişimini çeşitli metaforlarla ele almaktadır. Aslandan çakala düşen zaman, kitapların elinde şaştığı zaman, evlatın peder olması, odunun maden olması, doğuda yol varken batıda toz olması gibi örneklerle zamanın adaletsizliği vurgulanmaktadır. Ayrıca fakirde çorba olmadığı, zenginde haya derdinin Marko Paşaya yama olduğu gibi toplumsal eşitsizlikler de işlenmektedir.
Bu video, bir grup karakterin yer aldığı bir film veya dizi sahnesini göstermektedir. Karakterler arasında Vecta adında bir kişi bulunmaktadır.. Videoda karakterler bir plan yapmakta ve bu planın başarısız olduğunu fark etmektedir. Planın başarısızlığı, bir patlama ve "zaman'ın bittiği" ifadesiyle belirtilmektedir. Karakterler başlangıçta planın başarılı olacağına inanırken, sonunda başarısızlıklarını kabullenmek zorunda kalırlar.
Bu video, bir film veya dizi sahnesini göstermektedir. Ana karakterler arasında Molly ve onunla konuşan bir kişi bulunmaktadır. Ayrıca "kırmızı toz" olarak bahsedilen bir karakter ve "violas" (muhtemelen bir tür çiçek) hakkında konuşulmaktadır.. Video, karakterlerin zaman içinde kilitlendiği bir durumu konu almaktadır. Konuşmalar arasında geçmişteki bir aşk hikayesi, bir aile meselesi ve karakterlerin birbirlerinden uzak kalması anlatılmaktadır. Karakterler, zaman içinde kilitlendiklerini ve birbirlerinden uzak kalmalarının nedenlerini tartışmaktadırlar. Video, bir aşk ve ayrılık temalı dramatik bir hikaye sunmaktadır.
Bu video, bir öğretmenin öğrencilere hikaye unsurlarını anlattığı eğitim içeriğidir.. Videoda hikayenin dört ana unsuru (yer, zaman, olay ve karakterler) detaylı olarak açıklanmaktadır. Öğretmen önce her bir unsuru tanımlar, ardından iki farklı hikaye örneği üzerinden bu unsurları uygulamalı olarak gösterir. Her iki hikaye örneği üzerinden yer, zaman, olay ve karakterler unsurları ayrı ayrı incelenir ve sorular çözülerek konunun pekiştirilmesi sağlanır.