Omoda 5'te tampon eki ve küçük parçalar için bir ay bekleme süresi. Tiggo 8 Pro'da multimedya ve ekran sorunları 3.5 aydır devam ediyor. Tiggo 7 Pro'da bagaj açma ve LPG iletişim sorunları yaşanıyor. Tiggo 8 Pro'da motor suyu yağ karıştırma sorunu üç kez tekrarlandı. Tiggo 7'de amortisör gibi önemli parçalar Türkiye'de bulunmuyor
Bu video, bir araba tamiri eğitim içeriğidir. Sunucu, LPG regülatörünün diyafram temizliğini ve bakımını adım adım göstermektedir.. Video, LPG regülatörünün diyaframının nasıl söküleceği, balata spreyi ile nasıl temizleneceği ve yeniden takılacağı konusunda detaylı bilgiler sunmaktadır. Ayrıca LPG sistemlerinde oluşan kirlenmelerin nedenleri, regülatörün ömrü, LPG geçiş derecesinin önemi ve gaz kaçağı kontrolü gibi konular da ele alınmaktadır. Video, LPG yakıtının kalitesiz olması durumunda araca ve sisteme verebileceği zararları vurgulayarak, düzenli bakımın önemi üzerinde durmaktadır.
Bu video, bir otomobil bakım ve tamir eğitim içeriğidir. Konuşmacı, LPG sistemiyle ilgili bir sorunun çözümünü göstermektedir.. Videoda, LPG göstergesinin hiç yanmaması durumunda yapılması gereken kontrol gösterilmektedir. Konuşmacı, LPG beyninin hemen yanında bulunan sigortayı kontrol etmenin önemini vurgulayarak, sigortayı çıkarıp tekrar takarak göstergenin çalışmasını sağladığını göstermektedir. Sıralı sistem veya karbüratörlü sistem fark etmeden bu sigorta kontrolünün yapılması gerektiği belirtilmiştir.
Araç rolantide stop eder ve yüksek sarsıntı yapar. Hızlanma ve devirlenmede zorluk yaşanır. Motor gürültülü çalışır ve teklemeler oluşur. Performans düşer ve yakıt tüketimi artar
1998 Accent LS'de 1000 km'de yarım kilo yağ eksiltmesi tespit edildi. Yağ eksiltmesi normal kabul edilip, yağ taksiyesi önerildi. Yağ değişimi sırasında hafif üfleme sorunu giderildi
Bu video, bir kişinin LPG araç gaz ayarının nasıl yapılacağını adım adım anlattığı bir eğitim içeriğidir. Konuşmacı, önce avans ayarını yaptıktan sonra gaz ayarına geçtiğini belirtiyor.. Videoda LPG araç gaz ayarının detaylı olarak nasıl yapılacağı anlatılıyor. Önce aracın ısınması, ardından gaz ayar vidasının sonuna kadar açılması, basınç ayarının yapılması ve arabanın 3000 devirde çalıştırılması gösteriliyor. Ardından gaz telinin ayarlanması, motorun düzene girdiği anda ölçülmesi ve ayarın tamamlanması için gerekli adımlar açıklanıyor. Konuşmacı, 3000-3500 devirde en iyi çalışma gaz ayarının nasıl yapılacağını ve motorun 890 devirde rölantideyken nasıl ayarlanacağını vurguluyor.
LPG'li Focus'ta hızlanma azalması ve motor sistemi arızası görüldü. Sorun stop edip çalıştırınca geçici olarak düzeldi. Benzin ve LPG'de aynı sorun yaşanmadı
Citroen C3, yakıt tüketimi açısından avantajlı bir araç olarak öne çıkıyor. Araçta yol bilgisayarı, hız uyarısı ve park sensörü gibi özellikler mevcut. 2004 model 1.4 HDI 92 HP versiyonu özellikle tercih ediliyor
Bu video, bir otomobil uzmanının LPG beyni (regülatör) arızalarını anlattığı eğitici bir içeriktir. Konuşmacı, LPG beyni hakkında detaylı bilgiler vererek arızaları ve belirtilerini açıklamaktadır.. Video, LPG beyninin (regülatörün) ne olduğunu açıklayarak başlıyor ve ardından bu parçanın arızalarını ve belirtilerini detaylı şekilde anlatıyor. Konuşmacı, LPG beyninin iç yapısını göstererek ısı sensörü, diyafram, su giriş-çıkış hortumları gibi parçaları tanıtıyor ve bu parçaların arızalarının araç üzerindeki etkilerini açıklıyor. Ayrıca, LPG beyninin arızalarının sadece LPG'de değil, benzinde de performans kaybına neden olabileceğini ve bu arızaların nasıl tespit edilebileceğini de anlatıyor.
Bu video, bir kişinin karbüratörlü araçlarda rölanti ayarının nasıl yapılacağını adım adım gösterdiği bir eğitim içeriğidir.. Videoda, karbüratörlü ve LPG'li araçlarda rölanti ayarının iki farklı yöntemi anlatılmaktadır. Önce aracın çalıştırılması, ardından LPG ayarının nasıl yapılacağı gösterilmektedir. Yedi uçlu açık ağzı anahtar kullanılarak rölanti ayarı yapılmakta ve aracın normal çalışma hızının 9900 devirde olması gerektiği belirtilmektedir. Video, ses dinleme yöntemiyle ayar yapma ve göstergede doğru ayarı kontrol etme tekniklerini içermektedir.
2.0 litrelik motorlar 136 beygir güç üretmektedir. 1.6 litrelik motorlar 105 beygir güç üretmektedir. 2.0 litrelik motorlar şehir içinde 1.6'lardan daha fazla yakıt tüketir. 2.0 litrelik modeller özellikle C ve 100. yıl modellerinde donanım açısından zengindir
Bu video, bir araç tamircisinin benzin kesici röle hakkında bilgi verdiği bir eğitim içeriğidir.. Video, benzin kesici rölenin ne olduğu, işlevi ve montajı hakkında detaylı bilgiler sunmaktadır. Röle, LPG kullanan araçlarda benzin pompasının elektrikli çalışmasını bir dakika sonra keserek benzin pompasını ve enjektörleri pasif hale gelmeyi önler. İçerikte rölenin dört kablo yapısı, montaj adımları ve çalışma prensibi adım adım anlatılmakta, ayrıca rölenin iki yılda bir değiştirilmesi gerektiği de belirtilmektedir.
Bu video, bir araç bakımı konulu eğitim içeriğidir. Konuşmacı, araç LPG anahtarına elektrik gelmiyorsa yapılması gerekenleri anlatmaktadır.. Video, LPG anahtarına elektrik gelmiyorsa izlenmesi gereken adımları açıklamaktadır. Önce anahtarın arkasındaki soketlerin kontrol edilmesi, ardından kaput kısmına geçilerek tüp sigortası (10 amperlik) kontrol edilmesi ve gerekirse değiştirilmesi önerilmektedir. Ayrıca, bazen farlar veya park lambalarından elektrik alınması durumunda bu sigortanın değiştirilmesi gerektiği belirtilmektedir.
Bu video, "Tozlu Araçları Çıkartma" serisinin bir bölümü olup, sunucu ve Murat Aküle ile Burak usta'nın Mercedes 190 E'nin bakımını gerçekleştirdiği bir eğitim içeriğidir.. Videoda, üç yıldır kapalı otoparkta duran ve hiç boya görmemiş olan Mercedes 190 E'nin bakım süreci adım adım gösterilmektedir. İlk olarak araç çalıştırılıyor, ardından KYC Garaj'a götürülüyor ve yağ filtresi, hava filtresi, şanzıman yağı, fren hidroliği ve soğutma sıvısı değişimi gibi bakım işlemlerinin detaylı incelemesi yapılıyor.. Videoda ayrıca aracın 2 litrelik atmosferik benzin motoru, süspansiyon sistemi ve LPG sistemi hakkında bilgiler paylaşılırken, hava filtresinin önemi vurgulanmaktadır. Bir sonraki bölümde detaylı temizlik ve lastik değişiminin yapılacağı bilgisi de verilmektedir.
Bu video, bir kişinin LPG sistemine röle bağlama işlemini adım adım gösterdiği bir eğitim içeriğidir.. Videoda, karbüratörlü araçlarda LPG düğmesindeki röle kontaklarının zamanla eskimesinden kaynaklanan sorunlar anlatılmaktadır. Konuşmacı, röle bağlama işleminin neden yapıldığını açıkladıktan sonra, bağlantı şeklini detaylı olarak göstermektedir. Aküden gelen 12 volt besleme, rölenin eksi gerilimi ve bobinlere giden bağlantı noktaları (30 ve 85 numaralı uçlar) açıklanmaktadır. Video, montajın tamamlanması ve test edilmesiyle sonlanmaktadır.
Bu video, Bostan Sanayi'de bulunan A Plus Otogaz Sistemleri'nde Sedat Bey ile yapılan bir röportajdır. Sedat Bey, A Plus'ın müdürüdür ve LPG kitleri hakkında detaylı bilgiler vermektedir.. Videoda LPG kitleri hakkında kapsamlı bilgiler sunulmaktadır. Kit seçiminin önemi, farklı motor tiplerine uygun kitler, yakıt tasarrufu oranları (atmosferik araçlarda %45, direkt enjeksiyon araçlarda %25-40), kit ömrü (minimum 10 yıl), montaj sırasında dikkat edilmesi gereken hususlar ve kit fiyatları (atmosferik araçlarda 1700 TL'den, direkt enjeksiyon araçlarda 2700 TL'den başlayıp 7500 TL'ye kadar) gibi konular ele alınmaktadır.
Bu video, bir Opel Astra G sahibinin arabasının kaput altındaki motor parçalarını tanıttığı bir eğitim içeriğidir.. Videoda Opel Astra G'nin motor koruma kapağı, yağ kapağı, akü, su genleşme kabı, yağ çubuğu, yağ filtresi, klima radyatörü, egzoz manifolt kapağı, oksijen sensörü, su radyatörü, motor beyni, EGR valfi, fren yağı, kayış, şarj dinamosu, hidrolik yağı, hararet müşürü, termostat, lima kompresörü, bobin, buji, triger seti, map sensörü, hava filtresi, LPG regülatörü, LPG filtresi ve LPG map sensörü gibi parçalar detaylı olarak gösterilmektedir. Ayrıca LPG sisteminin bilgisayara bağlanması için kullanılan soket ve arabanın sigortaları da tanıtılmaktadır.
Bu video, Mehtapistan kanalında yayınlanan bir araç tamir videosu olup, sunucu bir arkadaşının Ford Focus 2 model benzin-LPG'li aracında yaşanan yakıt sorununu çözmeye çalışmaktadır.. Videoda, aracın yakıt gelmediği sorunu tespit edilip, önce tüp beyni kontrol edilip ardından yakıt pompasına bakılması gerektiği anlaşılmaktadır. Sunucu, aracın yakıt deposunu sökerek pompayı çıkarıp, Viste 10 marka yeni bir pompa (350 TL) alarak takmaktadır. Ayrıca, pompanın çalışmadığı durumda bujilerin ıslak olması nedeniyle ateşleme yapmadığı ve bu sorunun da çözüldüğü gösterilmektedir. Video, tamir sürecinin tüm aşamalarını ve toplam maliyeti (1000 TL) detaylı olarak anlatmaktadır.
Bu video, bir Fiat Palio aracının tamir sürecini gösteren bir eğitim içeriğidir. Videoda Bekir Bey, Barış Usta, Bilal Usta ve Erkan gibi teknisyenler aracın sorunlarını tespit edip tamir etmektedir.. Videoda Fiat Palio'nun şıngırtı sesi, fren boşluğu ve sente sorunları ele alınmaktadır. Teknisyenler önce fren ayarını yaparak boşlukları doldurur, ardından sente kontrolü için bujiyi söker ve pistonları en üstte alır. Ayrıca aracın LPG beyninde sorun olabileceği ve bunun değiştirilmesi gerektiği belirtilir. Video boyunca teknisyenlerin araç üzerinde yaptığı işlemler ve açıklamalar detaylı olarak gösterilmektedir.