Bu video, Cengiz Kurtoğlu tarafından sunulan Cinema 4D derslerinin bir parçasıdır. Eğitmen, yakın kampüs eğitim serisi kapsamında bu dersi vermektedir.. Videoda Cinema 4D'de ambient occlusion shader (gölgelendirme) özelliğinin nasıl kullanılacağı detaylı olarak anlatılmaktadır. Eğitmen, normal render sonuçlarının gerçekçi olmadığını göstererek, ambient occlusion özelliğinin nasıl daha gerçekçi gölgelendirme sağladığını örneklerle açıklamaktadır. Ayrıca, render kalitesini artırmak için subdivision maksimum değerinin nasıl ayarlanacağı ve bu ayarın render süresine etkisi de gösterilmektedir. Video, temel seviyede Cinema 4D kullanıcıları için hazırlanmış olup, daha detaylı bilgilerin Udemy kursunda inceleneceği belirtilmektedir.
Bu video, Bilişim Hoca'dan Mahmut Faruk Özdemir tarafından sunulan Cinema 4D eğitim serisinin ilk bölümüdür.. Videoda Cinema 4D'nin arayüzü detaylı olarak tanıtılmaktadır. Sunucu, obje düzenleme, modelleme, render ayarları, render seçenekleri, obje ekleme, stüdyo kurulumu, kamera ayarları ve ışıklandırma gibi temel özelliklerin nasıl kullanılacağını göstermektedir. Video, bir sonraki derste tutoriallar ve gölgelendirme, bulanıklaştırma, yansıma gibi efektler hakkında bilgi verileceğini belirterek sona ermektedir.
Adobe Premiere Pro is industry standard with extensive effects library. Final Cut Pro X preferred by Mac users for faster rendering. DaVinci Resolve offers real-time collaboration and advanced color correction. Vegas Pro specializes in Windows with nested timeline feature. Avid Media Composer used for feature films and documentaries
Bu video, Fendi adlı bir içerik üreticisinin Minecraft temalı bir ben yapımını adım adım gösterdiği bir eğitim içeriğidir.. Videoda, Cinema 4D programında Minecraft temalı bir ben yapımı detaylı olarak anlatılmaktadır. Eğitim, indirme linkinden başlayarak, arka plan seçimi, katman oluşturma, renk ayarları, metin ekleme, efektler ve ışıklandırma gibi adımları içermektedir. Ayrıca, izleyicilerin kendi Minecraft temalı benlerini oluşturmak isteyenler için temel bir rehber sunulmaktadır.
Bu video, bir eğitim içeriği olup, konuşmacı Cinema 4D programında 3D yazı oluşturma sürecini adım adım göstermektedir.. Video, Cinema 4D programının açılmasıyla başlayıp, yazı oluşturma, düzenleme ve renklendirme adımlarını detaylı şekilde anlatmaktadır. Konuşmacı, yazı boyutunu ayarlama, renklendirme, ışık ekleme ve render yapma süreçlerini göstermektedir. Ayrıca, oluşturulan 3D yazıların Adobe Photoshop'ta nasıl kullanılabileceği hakkında da bilgi vermektedir. Video, 3D tasarım ve düzenleme konusunda temel bilgi edinmek isteyenler için faydalı bir kaynaktır.
Real-time terrain creation for games, movies, VFX and CGI. Non-destructive workflow with terrain of any size and type. Supports multiple applications including Blender, Cinema 4D, Unity and Unreal
Bu video, Fatih tarafından sunulan bir 3D modelleme eğitim içeriğidir. Eğitmen, Maya programında modellediği Vosvos arabasını Cinema 4D'de görselleştirmeyi ve render almayı öğretmektedir.. Video, blueprint (mavi çıktı) kavramını açıklayarak başlıyor ve simetri uygulamasının farklı yöntemlerini detaylı olarak anlatıyor. İlk bölümde blueprintlerin nasıl oluşturulduğu, orantılarının nasıl ayarlanacağı ve referans fotoğraflardan nasıl yararlanılacağı gösterilirken, ikinci bölümde simetri özelliğinin kullanımı, objeleri kopyalayıp eksi x yönünde yerleştirme yöntemi ve vortex modu, combine özelliği, subdivision modu gibi araçların simetri uygulamasında nasıl kullanılacağı açıklanıyor.. Eğitim, gerçekçi bir görselleştirme oluşturma amacıyla hazırlanmış olup, modelleme konusuna pek giriş yapmadan sadece render alma sürecini kapsamaktadır. Video, simetrik olmayan özelliklerin modelleme aşamasına geçiş yaparak, direksiyon, koltuklar ve benzinlik gibi detayların nasıl modelleneceğini anlatmakta ve Cinema 4D'ye geçiş yapılacağını belirterek sona ermektedir.
Bu video, Selçuklu adlı bir kişinin Cinema 4D programında Minecraft Steve karakterini nasıl oluşturacağını adım adım gösterdiği bir eğitim içeriğidir.. Videoda, Cinema 4D'de Minecraft Steve karakterinin nasıl kurulacağı, nasıl hareket ettirileceği ve Photoshop gibi görünmemesi için nasıl ayarlanacağı anlatılmaktadır. İçerik, karakterin zırhı, yüzü, vücut şekli, kulaklığı, gözlüğü, şapkası ve elindeki silahları nasıl ayarlayacağınızı göstermektedir. Ayrıca, oluşturulan karakterin nasıl kaydedileceği ve arkasında herhangi bir şey görünmemesi için nasıl ayarlanacağı da açıklanmaktadır.
Corona 12 Update 1 removed material library from installer. Materials now available in Chaos Cosmos and Corona Material Library window. Material library can be downloaded once and distributed with installer
Bu video, bir tasarımcı tarafından sunulan, piyasadan alınan bir iş örneği olan teneke totem tasarımını adım adım gösteren bir eğitim içeriğidir.. Video, Illustrator, Cinema 4D ve Octane Render programlarını kullanarak teneke totem tasarımının nasıl yapılacağını anlatmaktadır. İçerik, totemin üç ana bölümünden (ana gövde, yeşil kuşak ve yazı bölümü) oluşan temel yapısının oluşturulması, objelerin 3D hale getirilmesi, line cut özelliği kullanılarak kesme işlemleri ve kloner özelliği ile yazı ekleme gibi konuları kapsamaktadır.. Bu video, bir serinin ilk bölümü olup, ikinci videoda materyal oluşturma, objeyi ışık kaynağına çevirme ve render alma işlemlerinin gösterileceği belirtilmektedir. Ayrıca, Illustrator 8 versiyonunda dosya kaydetme önemi vurgulanmakta ve totemin her bir yüzüne 1-16 numaralı firma isimlerinin nasıl ekleneceği detaylı olarak anlatılmaktadır.
Bu video, "Yılan" adlı bir içerik üreticisinin Minecraft texture pack'de item çıkartma sürecini gösterdiği bir eğitim içeriğidir.. Videoda, Minecraft texture pack'de item çıkartma için gerekli dosyanın nasıl indirileceği ve kullanılacağı adım adım anlatılmaktadır. İçerik üreticisi, Express Blocks adlı bir texture pack kullanarak, blokların nasıl seçileceği, materyallerin nasıl silineceği ve animasyonların nasıl yapılacağı gibi teknikleri göstermektedir. Ayrıca, bu işlemi yapmak için Cinema 4D R4 sürümünün tavsiye edildiği belirtilmektedir.
Bu video, Utku adlı bir kişinin Cinema 4D programında basit bir arka plan oluşturma sürecini gösterdiği bir eğitim içeriğidir.. Videoda, Cinema 4D'de parlak ve renkli bir arka plan oluşturma adımları gösterilmektedir. Utku önce "floor" ekleyerek bir zemin oluşturur, ardından bu zemine materyal ekleyip rengini kırmızı yapar. Daha sonra metin ekleyerek bu metni parlatır ve ışıma ekleyerek arka planı tamamlar. Video, üç-dört dakika içinde basit bir arka plan oluşturma sürecini adım adım göstermektedir.
Cinema 4D is a professional 3D modeling and rendering software. Render engines create 3D images using models and textures. There are both real-time and non-real-time rendering options
Bu video, bir eğitim içeriği olup, izleyicilere After Effects ve Cinema 4D programlarında 3D yazı animasyonu yapma sürecini adım adım göstermektedir.. Video, Mograf programında 3D yazı oluşturma ve animasyon yapma tekniklerinden başlayarak, Cinema 4D'de kamera pozisyonu ayarlama, yansıma efekti ekleme ve materyal atama işlemlerini göstermektedir. Ardından After Effects'e aktarılan animasyonun düzenleme aşamaları, ışık efektleri, blurlama ve mask kullanımı gibi teknik detaylar anlatılmaktadır.. Eğitim, yazı animasyonunun sağdan sola doğru hareket etmesi, yazı üzerinde yumuşaklık verme (caps, ente cap), random pozisyon değişiklikleri, ölçeklendirme ve dönme animasyonları gibi çeşitli teknikleri içermektedir. Video, kısa yoldan Sinan Ford ile 3D yazı yazma konusunu ele almaktadır.
Direct translation of 3ds Max scenes with lights, cameras, materials and geometry. Cinema 4D import preserves scene hierarchies, instances, layers and animations. Revit and SketchUp Pro support direct file transfer with consumable format. IFC format import includes hierarchy, instancing and metadata support. Rhino 3D import prepares surface models for real-time use
Bu video, Can adlı bir eğitmenin yeni açtığı kanalda sunduğu Cinema 4D eğitim serisinin ilk bölümüdür. Can, programın temel özelliklerini ve kullanımını Türkçe olarak anlatmayı amaçlamaktadır.. Videoda Cinema 4D'nin temel menüleri, kısayolları ve obje oluşturma özellikleri gösterilmektedir. Eğitmen, programın R16 sürümünü kullanarak küp objesi oluşturma, segmentler, poligonlar ve objelerin nasıl hareket ettirileceği konularını açıklamaktadır. Ayrıca, her dersin sonunda örnek bir video veya animasyon yapılacağı belirtilmektedir. Video, Cinema 4D'yi öğrenmek isteyenler için temel bir giriş niteliğindedir.
Bu video, 3D animasyon programlarını tanıtan bir eğitim içeriğidir.. Video, 3D animasyonun ne olduğunu açıklayarak başlıyor ve ardından dört farklı 3D animasyon programını detaylı olarak inceliyor: Max Cinema 4D, 3D Studio Max, Maya ve Blender. Her program için geliştiricisi, kullanım alanları, özellikleri ve avantajları hakkında bilgiler veriliyor. Özellikle Blender'ın açık kaynak kodlu ve ücretsiz olması, diğer programlara göre daha kolay öğrenilebilir olması vurgulanıyor.
Add-on enables FBX format for character animation interchange between applications. Supports major applications like Cinema4D, Maya, 3ds Max, and engines. Enables baking mesh modifiers and animation into FBX files
Bu video, Cinema 4D derslerinin altıncı bölümü olup, bir eğitmen tarafından sunulan bir eğitim içeriğidir. Eğitmen, izleyicilere plugin kullanmadan banner tasarımı yapma tekniklerini göstermektedir.. Videoda, Cinema 4D'de banner tasarımı için adım adım bir süreç anlatılmaktadır. Eğitmen önce montex kullanarak yazı oluşturma, ardından polyfix efekti uygulama, random efekti ayarlama ve materyal verme gibi adımları göstermektedir. Video, banner tasarımının nasıl yapıldığını detaylı olarak anlatmakta ve izleyicilere bu teknikleri kullanarak daha güzel tasarımlar yapabileceklerini belirtmektedir. Ayrıca render ayarları hakkında da bilgi verilmektedir.
Bu video, İsmail Akar tarafından sunulan bir eğitim rehberi formatında hazırlanmış olup, her beceri seviyesi için en iyi 3D modelleme programlarını tanıtmaktadır.. Video, doğru 3D modelleme programını nasıl seçeceğinizi açıklayarak başlıyor ve ardından sondan başa doğru dokuz farklı 3D modelleme programını detaylı olarak inceliyor. Her program için işletim sistemi desteği, temel özellikleri, avantajları ve kullanım alanları hakkında bilgiler veriliyor. Programların arasında 3D Code, ZBrush, Lightwave 3D, Blender, Modo, 3D Studio Max, Cinema 4D, Houdini ve Autodesk Maya gibi isimler yer alıyor.. Video ayrıca VFX endüstrisinde kullanılan düğüm tabanlı prosedürel yaklaşım, SideFX'in ücretsiz Houdini Apprentice sürümü ve ticari Houdini Indie seçeneği hakkında bilgiler sunuyor. Maya'nın endüstri standardı olarak kabul edildiği, geniş özellik seti sunduğu ancak karmaşık ve öğrenmesi zaman alıcı olduğu vurgulanıyor.