Blender Default Keymap Overview
Ctrl-O, Ctrl-S, Ctrl-N open/save/new files. F1-F12 provide various context-sensitive shortcuts. F3-F10 are reserved for user actions. F11 shows render window, F12 renders current frame
- docs.blender.org
Ctrl-O, Ctrl-S, Ctrl-N open/save/new files. F1-F12 provide various context-sensitive shortcuts. F3-F10 are reserved for user actions. F11 shows render window, F12 renders current frame
Bu video, Plus-size model, Instagram yıldızı ve sosyal medya kişiliği Susanna Carman hakkında bilgi veren bir tanıtım içeriğidir.. Video, Susanna Carman'ın kariyeri, sosyal medya başarıları ve kişisel özellikleri hakkında bilgiler sunmaktadır. 1997 doğumlu, 38 yaşında, 5.80 metre boyunda ve 60 kg ağırlığında olan Carman, 100'den fazla marka ile işbirliği yapmış ve Instagram'da binlerce takipçi kazanmıştır. Ayrıca, kahverengi saçlı, hazel gözlü, mavi ve pembe renkleri seven ve moda ile modelleme konusunda tutkulu biri olarak tanıtılmaktadır.
Yumuşak ve esnek yapıya sahip, hava ile sertleşen modelleme hamuru. Kaliteli ve dayanıklı, çatlama yapmayan pürüzsüz yüzey. Farklı renk seçenekleri ve kolay boyanabilir özellik
Studios provide collaborative environment for artists and models. Artists guide models in poses and perspectives. Models contribute bodies and expressions to artists' work
Generates individual boards for texturing in 3ds Max 2013-2025. Creates non-tiled floors visible without pixilation. Works with closed shapes and flat objects. Includes five floor patterns: Standard, Herringbone, Chevron, Basket Weave, Hexagon
Bu video, Eda Hoca tarafından sunulan bir eğitim içeriğidir. Eda Hoca, modelde kıyafet taraması yapma tekniklerini göstermektedir.. Videoda kadın bir model üzerinde kot pantolon ve bluz kıyafeti taraması yapılmaktadır. Eda Hoca, kıyafetlerin ton farklarını nasıl belirleyeceğini, kıvrımları nasıl çizeceğini ve siyah-beyaz çevirmeyi nasıl yapacağını adım adım göstermektedir. Önce pantolonun sol kısmını, ardından sağ kısmını, bacak ve ayakları, kol ve yüzü çizerek kıyafeti tamamlamaktadır.
Bu video, bir içerik üreticisinin izleyicilere oyun yapımında kullanılan programları tanıttığı bir eğitim içeriğidir. İçerik üreticisi, kendi geliştirdiği "The Book of Your 2" oyununu Unreal Engine ile geliştirdiğini belirtiyor.. Video, oyun yapımında kullanılan popüler programları detaylı olarak anlatıyor. İlk olarak Unity ve Unreal Engine gibi oyun motorları tanıtılıyor, ardından Maya, 3ds Max, Blender, Zbrush, Substance Painter, Mixamo, Adobe Photoshop, Illustrator, Epsilon, Bir Efektler ve FL Studio gibi modelleme, animasyon, boyama ve ses düzenleme programları hakkında bilgiler veriliyor. Her programın özellikleri, kullanım alanları ve fiyatlandırma durumları açıklanıyor. Video, izleyicilerin oyun yapımına başlamaları için temel bir rehber niteliğindedir.
Bu video, Üç D Tasarım Okulu'ndan bir eğitim içeriğidir. Eğitmen, 3ds Max programında en çok kullandığı scriptlerden biri olan "Bitmap Resim Bulucu" scriptini tanıtmaktadır.. Video, scriptin ne işe yaradığını açıklayarak başlıyor ve ardından nasıl indirileceğini, kurulacağını ve kullanılacağını adım adım gösteriyor. Script, 3ds Max'ta texture (resim) adreslerinin bulunamadığı durumlarda bu adresleri tanıtarak hatalı dosyaları tespit etmeyi ve düzeltmeyi sağlıyor. Eğitmen, kanepe örneği üzerinden scriptin kullanımını gösteriyor ve bir sonraki videoda modelleme, kaplama, post production veya corona render konularından birini ele alacağını soruyor.
Minecraft art emphasizes simplicity with minimal element count. Slants should be created by rotating elements, not stairs. Spherical and cylindrical objects should be simplified into single elements. UV mapping preserves pixel ratio between texture and model. Mixels are generally avoided, except for slightly inflated elements
Bu video, bir öğretmenin öğretmen adaylarına yönelik hazırladığı matematik öğretimi dersidir. Öğretmen, matematik programındaki kazanımlar, modelleme soruları ve geometrik düşünme modelleri hakkında bilgi vermektedir.. Videoda kesirlerin anlamları, çarpım işlemi modellemesi, dikdörtgenlerle geometrik düşünme modelleri, dikdörtgen alanı hesaplamaları ve problem yapıları gibi konular ele alınmaktadır. Öğretmen, her konuyu adım adım açıklamakta, örnek sorular çözerek ve öğrencilerin kendi başlarına modelleme yapmalarını tavsiye etmektedir.. Video, One Heal'ın geometrik düşünme modeline göre beş farklı düzeyi (görsel, betimsel analiz, basit çıkar, mantıksal çıkarım ve sistematik düşünme) detaylı şekilde açıklamakta ve öğrencilerin geometrik düşünme seviyelerini nasıl değerlendirebileceğimizi anlatmaktadır. Ayrıca, kesirlerle ilgili modelleme, dikdörtgenlerin çevresi hesaplaması ve basamak tablosu modellemesi gibi matematik problemlerinin çözüm yöntemlerini de adım adım göstermektedir.
Bu video, "Glam Empire" adlı bir programın bir bölümü olup, Rusya'da doğup büyüyen ve sosyal medyada tanınan model Sweetie Fox'un hayatını anlatıyor.. Video, Sweetie Fox'un çocukluğundan başlayarak, fitness, modelleme ve dijital sanatla olan ilgisini, sosyal medyada nasıl tanındığını ve kendi markasını nasıl kurduğunu kronolojik olarak anlatıyor. Sweetie Fox'un özgüven, kendini ifade etme ve dijital bağımsızlık temaları etrafında oluşturduğu içerik, genç kadınlar için motivasyon ve vücut pozitifliği mesajları taşıyor. Video, onun modern bir dijital yaratıcı olarak nasıl yükseldiğini ve geleneksel modellik kavramlarını nasıl değiştirdiğini vurguluyor.
Models use JSON format and textures assigned through render controllers. Blockbench is used for creating Bedrock Edition models. Models should have unique snake_case names for animation reference. Bone structure should include root bone for all model parts. Box UV mapping is default, cubes should be sized to full numbers