Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
COO (Chief Operating Officer), bir şirketin operasyonel fonksiyonlarının yönetiminden sorumlu üst düzey bir yöneticidir 14. Başlıca görevleri şunlardır:
- Hiring ve Staffing (Personel Alımı ve Yönetimi): İnsan kaynakları ve işe alım süreçlerini denetler, şirketin iç politikalarını belirler 15.
- Bütçe ve Hesaplar: Şirketin finansal operasyonlarını yönetir, bütçe ve hesaplarla ilgili yüksek seviyeli kararlar alır 13.
- İdari Fonksiyonlar: Ofis operasyonları ve idari faaliyetlerin uygulanmasını ve izlenmesini sağlar 13.
- Strateji ve Planların Uygulanması: CEO tarafından belirlenen iş planlarının ve şirket stratejilerinin hayata geçirilmesini sağlar 5.
- Vekâleten Yönetim: CEO'nun olmadığı durumlarda yönetim kuruluna vekâlet eder 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: