Emlakçılar, müşterilere çeşitli konularda bilgi ve tavsiyeler verebilir. İşte bazı örnekler: Pazarlama ve fiyatlandırma: Piyasayı bildikleri için fiyatlandırma ve pazarlık konularında yardımcı olabilirler. Müşteri beklentileri: Müşterilere, standartların düşürülmesi gerekebileceği gibi, mantıklı olmayan isteklerin olabileceği konusunda bilgi verebilirler. İletişim: Müşteri ile etkili bir güven ilişkisi kurmanın önemi ve bu ilişkinin referans kaynağı olabileceği anlatılır. Satış süreci: Evin sunuma hazırlanması, fotoğraf çekimi ve ilan oluşturma gibi süreçler hakkında bilgi verilebilir. Soğuk arama: Yeni müşterilerle ilk temasta, kendilerini tanıtarak hizmet alanlarını ve mevcut projeleri anlatabilirler. Ayrıca, emlakçılar müşterilere, onları motive edecek veya bilgilendirecek çeşitli ifadeler de kullanabilirler; örneğin, "Para kazanmana yardım etmeme yardım et" veya "Doğru bitişlere sahip olduğu için yanlış evi satın almayın" gibi.