Buradasın
Çiçeksepeti'nde şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çiçeksepeti'nde şikayet yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri Hizmetleri Telefon Hattı: 0850 222 00 79 numaralı telefondan Çiçeksepeti müşteri hizmetleri ile iletişime geçilebilir 13.
- E-posta: Şikayetler, destek@mail.ciceksepeti.com adresine e-posta göndererek iletilebilir 3.
- Canlı Destek: Çiçeksepeti'nin resmi web sitesi üzerinden canlı yardım hizmetine ulaşılarak şikayet bildirilebilir 34.
- Sosyal Medya: Facebook, Twitter ve Instagram gibi platformlardaki Çiçeksepeti hesapları üzerinden de şikayet iletilebilir 2.
- Tüketici Hakem Heyeti: Sorun çözülmezse, ilgili yerel tüketici hakem heyetine başvurulabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: