Buradasın
Türk Telekoma şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türk Telekom'a şikayet bildirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri hizmetleri: 444 1 444 numaralı Türk Telekom müşteri hizmetleri aranabilir 235.
- SMS: YARDIM yazıp bir boşluk bırakarak şikayetin özeti 6616'ya gönderilebilir 2.
- E-posta: Şikayetler [email protected] adresine iletilebilir 2.
- İnternet sitesi: Türk Telekom'un resmi web sitesinden şikayet kaydı oluşturulabilir 12.
- Müdürlük ve bayiler: Türk Telekom müdürlükleri ve bayilerine gidilerek şikayette bulunulabilir 2.
- Tüketici Hakem Heyeti: Hakem heyetine başvuru yapılabilir, ancak öncesinde Türk Telekom ile iletişime geçilmesi önerilir 25.
- Sosyal medya: Türk Telekom'un Twitter hesabı üzerinden şikayet iletilebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: