Anadolu Üniversitesi'ndeki koordinatörlüklerin görevleri, ilgili birime ve pozisyona göre değişiklik gösterebilir. İşte bazı koordinatörlüklerin genel görevleri: Kalite Koordinatörlüğü: Üniversite ve akademik birimlerin stratejik planındaki ölçülebilir hedeflerin izlenmesi, yeni stratejik plan hedeflerinin belirlenmesi, eğitim-öğretim ve araştırma faaliyetlerinin değerlendirilmesi, iç ve dış kalite güvence sisteminin kurulması, kalite kültürünün geliştirilmesi. Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü: Medya, halkla ilişkiler, kurumsal itibar, iç ve dış iletişim gibi alanlarda çalışmaları denetlemek ve koordine etmek. Proje Tabanlı Staj Koordinatörlüğü: Öğrencilerin projelerde çalışarak kavramsal bilgilerini uygulamalarını sağlamak, yeteneklerini geliştirmelerine rehberlik etmek, Üniversite-Sektör işbirliğini geliştirici çalışmalar yapmak. Toplumsal Katkı Koordinatörlüğü: Üniversitenin toplumsal katkı faaliyetlerini planlamak, uygulamak ve izlemek, paydaşların katılımını sağlamak.