Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Toplam Kalite Yönetimi (TKY) ilkeleri şunlardır:
- Müşteri Odaklılık: Müşteri beklentilerini aşmayı hedefler 12.
- Liderlik: Üst yönetim, TKY anlayışını çalışanlara aşılamalıdır 12.
- Çalışanların Katılımı: Çalışanların süreçlere katılımı ve eğitimi önemlidir 12.
- Süreç Yaklaşımı: Süreçlerin tanımlanması, ölçülmesi ve geliştirilmesi gereklidir 12.
- Sürekli İyileştirme: Sürekli gelişim ve değişimlerin uzun dönemli etkileri göz önüne alınmalıdır 12.
- Karar Vermede Gerçekçi Yaklaşım: Veriye dayalı kararlar alınmalıdır 12.
- Yönetimde Sistem Yaklaşımı: Organizasyona bir bütün olarak bakılmalı, çevreyle etkileşimi göz önüne alınmalıdır 12.
- Karşılıklı Fayda (Kazan/Kazan Prensibi): Tedarikçi, çalışan ve müşterilerle işbirliği yapılmalıdır 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: