Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
ISO 9001 performans kriterleri, kalite yönetim sisteminin etkinliğini değerlendirmek için belirlenen temel unsurlardır 13. Bu kriterler şunlardır:
- Müşteri Odaklılık: Müşteri ihtiyaçlarının ve beklentilerinin karşılanması, müşteri memnuniyetinin artırılması 13.
- Süreç İyileştirme: Süreçlerin planlanması, uygulanması ve kontrol edilmesi, verimliliğin artırılması 12.
- Kaynak Yönetimi: İnsan kaynakları, çalışma ortamı, altyapı gibi kaynakların etkin yönetimi 2.
- Veri Analizi: Performans ve etkinliğin izlenmesi, ölçülmesi ve verilerin analiz edilmesi 3.
- Sürekli Gelişim: Kalite yönetim sisteminin sürekli olarak gözden geçirilmesi ve iyileştirilmesi 13.
Bu kriterler, ISO 9001 standardının 10 maddesi içinde detaylı olarak yer almaktadır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: