Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
ISO 9001 performans kriterleri şunlardır:
- Müşteri memnuniyeti 12. Müşteri ihtiyaçlarını ve beklentilerini en iyi şekilde karşılamak 12.
- Süreç performansı 3. Süreçlerin izlenmesi, ölçülmesi ve iyileştirilmesi 3.
- Ürün/hizmet uygunluk oranları 2. Ürün ve hizmetlerin belirlenen şartlara uygunluğu 2.
- Tedarikçi performansı 2. Tedarikçilerin performanslarının değerlendirilmesi 2.
- Eğitim etkinliği 2. Çalışanların eğitimlerinin etkinliğinin ölçülmesi 2.
- İç denetim bulguları 2. İç denetimlerin sonuçları ve iyileştirme fırsatları 2.
Bu kriterler, kalite yönetim sisteminin hedeflere ne ölçüde ulaştığını ve ne kadar etkin çalıştığını ölçmek için kullanılır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: