Buradasın
Kurumsal iletişimde hangi metrikler kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal iletişimde kullanılan bazı metrikler şunlardır:
- Sosyal medya metrikleri: Takipçi/abone sayısı, görüntülenme sayısı, tıklama sayısı, beğeni ve yorum sayısı, profil ziyaret sayısı 1.
- Web sitesi metrikleri: Ziyaretçi sayısı, ziyaret süresi, tekrarlanan ziyaretler 1.
- Kurumsal iletişim KPI’ları: Mailing sayısı, reklam kampanyası dönüş oranları, medyada çıkan haber sayısı, katılım sağlanan etkinlik sayısı, Adwords ve SEO rakamları 1.
- Çalışan iletişimi metrikleri: Çalışan farkındalığı ve geri bildirim, e-posta açılma, okunma ve tıklama oranları, intranet kullanım zirveleri, kurumsal video izlenme oranları, mobil kullanım seviyeleri 3.
Metriklerin seçimi, şirketin hedeflerine ve iletişim stratejisine bağlı olarak değişir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: