Buradasın
Kurumsal iç iletişim nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal iç iletişim için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Süreli iç iletişim yayınları ve duyuru panoları: Haftalık, 15 günlük veya 3 aylık periyotlarla çıkan yayınlar ve herkesin görebileceği yerlerde bulunan panolarla çalışanlar bilgilendirilir 12.
- Öneri iletişim kutuları: Çalışanların görüşlerini, önerilerini ve şikayetlerini paylaşmalarını sağlar 12.
- Eğitim seminerleri: Çalışanlar ve yönetim arasındaki ilişkiyi olumlu yönde etkiler 12.
- Broşürler ve yıllık raporlar: Kurumu olumlu bir şekilde tanıtmaya yardımcı olur 1.
- Toplantılar: Düzenli olarak yapılan takım ve departmanlar arası toplantılar, geri bildirim ve hedeflerin tartışılmasını sağlar 5.
- İntranet ve dijital araçlar: E-posta, anlık mesajlaşma ve iç kullanım için tasarlanmış sosyal medya ağları ile iletişim kolaylaştırılır 15.
- Görsel iletişim: İnfografikler, grafikler ve videolar gibi görsel içerikler anlayışı artırır 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: