Buradasın
Kurumsal iletişim ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal iletişim, bir şirketin iç ve dış paydaşlarıyla olan tüm iletişim biçim ve yöntemlerini yönetir 3. Başlıca görevleri şunlardır:
- Kurumsal itibar yönetimi: Medya ilişkileri, basın bültenleri ve basın toplantıları ile şirketin itibarını korumak ve geliştirmek 12.
- İç ve dış iletişim koordinasyonu: Şirket içi ve dışı bilgi akışını düzenlemek, iç iletişimi dengelemek 124.
- Etkinlik ve proje yönetimi: Reklam, sosyal sorumluluk projeleri ve konferans gibi etkinliklerin planlanması ve yürütülmesi 14.
- Marka bilinirliği artırma: Pazarlama projeleri ve marka imajı oluşturma çalışmaları yürütmek 4.
- Kriz iletişimi: Kriz durumlarında etkili iletişim stratejileri geliştirmek 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: