Buradasın
Kurumsal iletişimin amacı nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal iletişimin amacı, bir kurumun çevresiyle (çalışanlar, müşteriler, paydaşlar, medya, kamu ve düzenleyici kurumlar) olan ilişkisini geliştirmek ve kurumsal imaj ile marka bilinirliğini artırmaktır 13.
Kurumsal iletişimin diğer amaçları arasında:
- Kurumun reklam faaliyetlerini yürütmek 4.
- Medya ve tüketiciler arasındaki ilişkileri oluşturmak ve güçlü tutmak 4.
- Bölüm ve çalışanlar arasındaki ilişkiyi oluşturmak 4.
- Departmanlar arasındaki bilgi akışını sürdürebilmek 4.
- Denetimler esnasında karar alma süreçlerine etki etmek 4.
- Kurum içerisinde oluşan değişimleri takip etmek ve gerçekleştirmek 4 yer alır.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: