Buradasın
Kurumsal iletişim KPI nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal iletişim KPI (Key Performance Indicator), kurumsal iletişim departmanının başarısını ölçmek için kullanılan temel performans göstergeleridir 13.
Bazı kurumsal iletişim KPI örnekleri:
- Sosyal medya KPI'ları: Takipçi sayısı, görüntülenme sayısı, tıklama oranı, beğeni ve yorum sayısı, bahsedilme oranı, profil ziyaret sayısı 1.
- Web sitesi KPI'ları: Ziyaretçi sayısı, ziyaret süresi, tekrarlanan ziyaretler, SEO ve Adwords rakamları 1.
- Reklam kampanyası KPI'ları: Reklam dönüş oranları, medyada çıkan haber sayısı 1.
- Müşteri hizmetleri KPI'ları: İlk seferde çözüm oranı, ortalama ilk cevaplama süresi, müşteri memnuniyet puanı, Net Promotor Skoru (NPS) 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: