Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Infoset CRM, şirketlerin mevcut ve potansiyel müşterileriyle olan her türlü etkileşimini yönetmek için kullanılan bir Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) sistemidir 12.
Infoset CRM'in bazı özellikleri:
- Tüm kanalların tek bir platformda yönetimi 24. Bulut çağrı merkezi, e-posta, canlı destek, chatbot ve sosyal medya gibi kanallar üzerinden gelen talepler ve müşteri etkileşimleri tek bir yerden yönetilir 24.
- Detaylı analiz imkanı 1. Farklı metriklere göre yapılan veri analizleri, şirketlerin gelişimlerini takip etmelerine ve yeni stratejiler geliştirmelerine olanak tanır 1.
- Satış süreçlerinin otomasyonu 14. Temel görevler otomatize edilebilir ve tüm satış verileri tek bir merkezde toplanarak satışların takibi kolaylaştırılır 14.
- Esnek ve ölçeklenebilir yapı 25. Tüm ürünler, kullanıcının ihtiyaçlarına göre ölçeklenebilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: