Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-Müşteri İlişkileri Yönetimi (e-CRM), müşteri ilişkileri yönetiminin (CRM) elektronik bir otomasyon altyapısı ile güçlendirilmiş halidir 12.
e-CRM'in bazı özellikleri:
- Müşteri verilerinin yönetimi 14. Müşterinin tüm iletişim ve satış geçmişine anında erişim sağlar 1.
 - Kişiselleştirilmiş hizmet 4. Kişiselleştirilmiş müşteri deneyimleri sunma ve sorunları hızlı çözme imkanı tanır 4.
 - Satış sürecinin yönetimi 14. Satış öncesi, satış ve satış sonrası hizmetleri uçtan uca yönetme olanağı sunar 14.
 - Görev takibi 1. Satış ekibinin görevlerini tek bir havuzda toplayarak, görevlerin takibini ve planlanmasını sağlar 1.
 - Mobil erişim 14. Mobil uygulamalar aracılığıyla her an her yerden müşterilere hizmet verme imkanı sunar 14.
 
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: