Buradasın
DYS ve DSYS farkı nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
DYS (Doküman Yönetim Sistemi) ve DSYS (Destek Yönetim Sistemi) farklı kavramlardır:
- DYS: Kamu kurumlarının belgelerini dijital ortamda güvenli ve şeffaf bir şekilde yönetmelerini sağlayan bir yazılımdır 35. Belgelerin kaybolma riskini ortadan kaldırır, kağıt israfını azaltır ve operasyonel süreçleri hızlandırır 3.
- DSYS: Genellikle e-devlet üzerinde yer alan ve kurumların destek hizmetlerine erişim sağladığı bir sistemdir 1. Bu sistem üzerinden belge takibi, başvuru sorgulama gibi işlemler yapılabilir 3.
Özetle, DYS belgelerin yönetimi ile ilgili iken, DSYS destek hizmetlerine erişim ile ilgilidir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: