Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dönemsel süreç yönetimi, bir kurumun süreçlerinin belirli periyotlarla analiz edilmesi, değerlendirilmesi, geliştirilmesi ve optimize edilmesi anlamına gelir 34.
Süreç yönetiminin genel aşamaları:
- Planlama ve analiz 14. Mevcut süreçlerin ve bu süreçlerde görev yapan çalışanların görüşleri doğrultusunda beklenen çıktıların ve temel performans göstergelerinin belirlenmesi 4.
- Tasarım ve modelleme 4. Süreçlerin nasıl yürütülmesi gerektiğine dair tasarımların hazırlanması 4.
- Uygulama 4. Planlanan değişikliklerin hayata geçirilmesi 4.
- İzleme ve değerlendirme 4. Süreçlerin gözlemlenmesi, verilerin toplanması ve elde edilen sonuçların temel performans göstergeleriyle karşılaştırılması 4.
- Düzeltme, optimizasyon ve iyileştirme 4. Süreç yönetiminde tespit edilen sorunlara çözümler üretilmesi ve gerekli düzenlemelerin yapılması 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: