Buradasın
Destek personellerinin görevleri nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Destek personellerinin görevleri genellikle şu alanlarda yoğunlaşır:
- İdari Destek Hizmetleri: Dosyalama, evrak yönetimi, telefon ve randevu yönetimi, bilgi ve belge sağlama 13.
- Teknik Destek Hizmetleri: Bilgisayar ve donanım desteği, ağ ve sistem yönetimi, teknik danışmanlık 12.
- Lojistik ve Destek Hizmetleri: Malzeme ve tedarik yönetimi, taşıma ve dağıtım hizmetleri, yemek ve temizlik hizmetleri 12.
- Müşteri ve Vatandaş İlişkileri: Danışma ve yönlendirme, şikayet ve taleplerin yönetimi 12.
- Diğer Destek Hizmetleri: Etkinlik ve organizasyon yönetimi, acil durum yönetimi, iç iletişim 1.
Bu görevler, kurumun büyüklüğüne, türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: