Buradasın
Servis destek uzmanı ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Servis destek uzmanı, bilgisayar sistemleri, yazılım ve donanım ile ilgili kullanıcıların karşılaştığı sorunları çözmek için teknik destek sağlayan kişidir 12.
Görevleri arasında:
- Kullanıcıların bilgisayarlarının açılmaması, bir uygulamanın çökmesi gibi geniş yelpazedeki teknik sorunlara çözüm bulmak 1;
- Organizasyonun donanım ve yazılım varlıklarının yönetimini yapmak, envanterini takip etmek 1;
- Sistemlerin verimli çalışmasını sağlamak için bakım ve güncellemeleri zamanında yapmak 2;
- Müşteri veya çalışan memnuniyetini sağlamak ve gerektiğinde acil durumlarda hızlı müdahale etmek 1;
- Diğer departmanlarla projeleri koordine etmek ve şirket politikalarına uyumu sağlamak 2 yer alır.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: