Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CRM'de yapılan analizler şunlardır:
- Müşteri Davranışlarını Anlama: Müşteri eğilimlerini analiz ederek, müşterilerin ihtiyaçlarını daha iyi kavramak 12.
- Satış Analitiği: Geçmiş verileri analiz ederek gelecekteki satışları öngörmek, satış performansını değerlendirmek ve fırsat yönetimi yapmak 13.
- Pazarlama Analitiği: Pazarlama kampanyalarının başarısını ölçmek, hedefli reklam stratejileri geliştirmek ve pazarlama otomasyonu sağlamak 12.
- Müşteri Memnuniyeti ve Geri Bildirim Yönetimi: Müşteri deneyimini ölçmek, memnuniyet anketleri düzenlemek ve müşteri şikayetlerini takip etmek 14.
- RFM Analizi: Müşterilerin son satın alma tarihi, satın alma sıklığı ve toplam harcama değerlerine göre segmentlere ayrılması 3.
- Churn Analizi: Müşterilerin markadan ayrılma oranlarını anlamak ve churn oranlarını düşürmek için stratejiler geliştirmek 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: