Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CRM'de yapılan bazı analizler şunlardır:
- Müşteri Yaşam Döngüsü Optimizasyonları 1. Müşteri yolculuğunu görsel tekniklerle ifade edip, bu süreci çeşitli KPI'lar ile takip etme 1.
- Kohort Analizi 13. Ortak özelliklere sahip müşteri gruplarının davranışlarını inceleme 13.
- Müşteri Edinme Çalışmaları 1. Yeni müşterilere ulaşmak için yapılan dijital pazarlama, fiziksel promosyon ve reklam çalışmaları 1.
- Müşteri Elde Tutma Çalışmaları 1. Var olan müşterileri elde tutmak için yapılan çabalar 1.
- Çapraz Satış (Cross-sell) 1. Bir ürün veya hizmeti satın alan müşteriye, bu satın alma davranışından yola çıkarak farklı bir ürün önerme 1.
- Üst Satış (Up-sell) 1. Müşterilere daha fazla satış yapma çalışmaları 1.
- Müşteri Segmentasyon Çalışmaları 1. Müşterileri belirli kriterlere göre segmentlere ayırarak, her bir gruba farklı yaklaşımlarla iletişim kurma 1.
- Temel Performans Göstergeleri (KPI) 1. Şirket, departman veya çalışanların performanslarını değerlendirmek için kullanılan göstergeler 1.
- RFM Analizi 3. Müşterilerin son satın alma tarihi, satın alma sıklığı ve toplam harcama değerlerine göre segmentlere ayrılmasını sağlama 3.
- Churn Analizi 3. Müşterilerin markadan ayrılma oranını belirleme 3.
- NPS Analizi 3. Müşteri memnuniyetini ve sadakatini ölçme 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: