Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CRM'de bulunması gereken bazı temel modüller:
- Müşteri Yönetimi: Müşteri bilgilerini kayıt altına alma ve gruplama 12.
- Görev Yönetimi: Ekibe görev atama ve takip etme 12.
- Ürün ve Stok Yönetimi: Ürünleri kaydetme ve stok durumlarını takip etme 12.
- Aktivite Yönetimi: Müşteri görüşmelerini ve etkinlikleri kaydetme 12.
- Teklif Yönetimi: Özel teklifler oluşturma ve müşterilere iletme 12.
- Satış Yönetimi: Satışları kaydetme ve online fatura oluşturma 12.
Ayrıca, Planlama Yönetimi (online randevu ve rezervasyon takibi) ve Müşteri Destek Yönetimi (chat ve talep yönetim modülleri) gibi ek modüller de iş verimliliğini artırabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: