Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CRM'de dönüşüm, bir potansiyel müşterinin satın alma işlemine yönlendirilmesi sürecini ifade eder 4.
CRM sistemleri, müşteri verilerini analiz ederek, satış ve pazarlama ekiplerinin daha hedefli ve kişiselleştirilmiş stratejiler geliştirmesine olanak tanır 24. Bu sistemler, müşterilerin ihtiyaçlarını ve beklentilerini daha iyi anlamaya yardımcı olur 4. Böylece, pazarlama kampanyaları daha etkili hale gelir ve satış süreçleri otomatikleştirilir 24.
Dönüşüm, aynı zamanda müşteri sadakatinin artırılması ve uzun vadeli iş ilişkilerinin kurulması anlamına da gelir 4.
CRM'de dönüşüm kavramı, ayrıca veri dönüşümü ve iş dönüşümü gibi farklı bağlamlarda da ele alınabilir 13.
- Veri dönüşümü: CRM sistemleri, müşteri verilerini merkezi bir sistemde toplayarak bu verilerin analiz edilmesini ve etkin bir şekilde kullanılmasını sağlar 35.
- İş dönüşümü: CRM, şirketlerin müşterileri daha iyi anlamasına, onlarla daha iyi etkileşim kurmasına ve daha güçlü, kalıcı ilişkiler geliştirmesine yardımcı olur 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: