Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CRM entegrasyonu yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- İş gereksinimlerini ve hedefleri belirlemek 4. CRM entegrasyonuyla neyin başarılmak istendiği anlaşılmalıdır 4.
- Mevcut teknoloji yığınını analiz etmek 4. Kuruluş içinde kullanılan sistemler, araçlar ve veri kaynakları değerlendirilmelidir 4.
- Entegrasyon stratejisini planlamak ve tasarlamak 4. Bağlanacak sistemler ve veri kaynakları, önerilen veri iş akışları ve entegrasyonu destekleyecek teknik mimari belirlenmelidir 4.
- Entegrasyon iş akışlarını ve veri eşleştirmeyi geliştirmek 4. Sistemler arasında veri eşleme, görevlerin otomasyonu ve istenen özelliklerin ve işlevlerin yapılandırması gerçekleştirilmelidir 4.
- Entegrasyonu test etmek, devreye almak ve izlemek 4. Veri doğruluğu, sistem performansı ve uyumluluk kontrol edilerek entegre CRM çözümü test edilmelidir 4.
- Kullanıcıları eğitmek ve destek sağlamak 4. Son kullanıcıların entegre CRM sistemini kullanma konusunda yetkin olması için eğitim ve destek sağlanmalıdır 4.
CRM entegrasyonu için API'ler, üçüncü taraf entegrasyon araçları veya özel entegrasyonlar kullanılabilir 1.
Entegrasyon sürecinde bir uzmana danışılması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: