Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Binotel CRM, Binotel tarafından sunulan bir Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) sistemidir 14. Bu sistem, işletmelerin satış süreçlerini yönetmelerine, müşteri verilerini takip etmelerine ve iletişimlerini optimize etmelerine yardımcı olur 23.
Binotel CRM'in bazı özellikleri:
- Anlaşmazlık Yönetimi: Satışların durumu ve müşteri ile olan son iletişim hakkında bilgi sağlar 1.
- Tek Platform: Çağrılar ve anlaşmalar için tek bir platform sunarak sistemlerin entegrasyonunu sağlar 14.
- Otomatik Görevler: Tekrarlayan görevleri otomatikleştirir ve hatırlatıcılar gönderir 13.
- Analitik Raporlar: Şirket performansının izlenmesi için detaylı raporlar sunar 15.
Binotel CRM'e bağlanmak için, işletmenin bir Binotel yöneticisi ile iletişime geçmesi ve gerekli bilgileri alması gerekmektedir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: