Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Acil Durum Çağrı Merkezi Müdürü aşağıdaki görevleri yerine getirir:
- Çağrıların Karşılanması: İl genelindeki acil çağrıları 24 saat esasına göre karşılamak ve gerekli tedbirleri almak 13.
- Yönlendirme: Acil çağrıları ilgili kurumlara yönlendirmek 13.
- Koordinasyon: Acil yardım hizmeti sunan kurumlar arasında işbirliği ve koordinasyonu sağlamak 13.
- Eğitim ve Gelişim: Hizmet içi eğitim programlarını yapmak ve kurumsal kapasiteyi geliştirmek 13.
- Yazılım Değişiklikleri: Acil çağrı hizmetlerine yönelik yazılım değişikliklerini teklif etmek 13.
- Altyapı Kurulumu: Çağrı merkezi hizmetlerinin sunumu için gerekli altyapıyı kurmak ve işletmek 13.
- Yer Tahsisi: İlgili kurumların komuta ve kontrol merkezi ihtiyaçları için yer tahsisi yapmak 13.
- Kamuoyu Bilgilendirme: Çağrı merkezi hizmetleri hakkında kamuoyunu bilgilendirmek 13.
- Görev Dağılımı: Müdürlük personelinin görev, yetki ve sorumluluklarını belirlemek 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: