Buradasın
Çağrı merkezinde çalışmak için ne gerekli?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çağrı merkezinde çalışmak için gerekli olan bazı temel nitelikler ve beceriler şunlardır:
- Eğitim: En az lise diploması veya dengi bir belge gereklidir 23. Bazı işverenler, işletme veya iletişim gibi ilgili bir alanda lisans mezuniyetini tercih edebilir 1.
- İlgili Kurslar: İş, satış, pazarlama, psikoloji ve iletişim gibi konularda kurslar almak faydalı olabilir 1.
- Antrenman Tecrübesi: İşe alındığında genellikle iş başında eğitim alınır, bu eğitim birkaç hafta veya birkaç ay sürebilir 1.
- Sertifikalar: Çağrı merkezi uzman sertifikaları, kapsamlı deneyime sahip olanlar için mevcuttur 1.
- Beceriler:
- İletişim: Müşteriler, süpervizörler ve iş arkadaşlarıyla etkili iletişim kurabilmeli 14.
- Müşteri Hizmetleri: Müşterilerle samimi ve profesyonel bir şekilde etkileşim kurabilmeli 14.
- Problem Çözme: Müşterilerin sorunlarını tanımlayıp çözebilmeli 14.
- Organizasyon: Birden fazla telefon numarası, e-posta ve dosyayı takip edebilmeli 1.
- Bilgisayar: Bilgisayarları kullanarak aramaları yanıtlayabilmeli, veri girebilmeli ve müşteri bilgilerini araştırabilmeli 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: