Buradasın
Ön büronun görevleri nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ön büronun görevleri şunlardır:
- Misafir Karşılama ve Kayıt İşlemleri: Misafirleri karşılamak, check-in ve check-out işlemlerini yönetmek, kimlik bilgilerini almak ve oda anahtarlarını teslim etmek 45.
- Rezervasyon Yönetimi: Rezervasyonları almak, onaylamak ve gerektiğinde değişiklik yapmak, boş odaları ve fiyatları takip etmek 45.
- Oda Dağıtımı: Misafirlerin ihtiyaçlarına uygun olarak odaları tahsis etmek, odaların temizliği ve hazır hale getirilmesini sağlamak 45.
- Misafir İstekleri ve Şikayetler: Misafirlerin taleplerini ve şikayetlerini dinlemek, çözüm bulmaya çalışmak 45.
- Faturalandırma ve Ödeme İşlemleri: Misafirlerin oteldeki harcamalarını hesaplamak, faturaları hazırlamak ve ödeme işlemlerini yönetmek 45.
- Müşteri İlişkileri: Misafirlerle iyi ilişkiler sürdürerek onların memnuniyetini sağlamak, soruları yanıtlamak ve otel hakkında bilgi vermek 45.
- Güvenlik: Otelin, misafirlerin ve değerli eşyaların güvenliğini sağlamak 15.
- İşlem Belgeleri ve Kayıt Tutma: Misafirlerin giriş-çıkış işlemleri ve diğer önemli bilgilerin kaydını tutmak 45.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: