Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi (SSHYB) almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Başvuru: Ticaret Bakanlığı'nın SSHYB portalına e-imza ile giriş yapılarak başvuru formu doldurulur ve gerekli belgeler yüklenir 13.
- Belgelerin Değerlendirilmesi: Bakanlık, başvuruyu ve ek belgeleri değerlendirir, gerekirse ek bilgi ve belge talep eder 1.
- Denetim ve İnceleme Süreci: TSE uzmanları tarafından yapılan denetimlerden geçilir ve servis hizmetlerinin belirlenen standartlara uygunluğu kontrol edilir 2.
- Belgelendirme: Denetimler başarıyla tamamlanırsa, firma SSHYB almaya hak kazanır ve belge elektronik ortamda firmaya iletilir 13.
SSHYB'nin geçerlilik süresi 3 yıldır ve her yıl ara denetimler yapılmaktadır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: