Buradasın
Müşteri memnuniyeti ve olumsuz davranışlar arasındaki ilişki nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri memnuniyeti ve olumsuz davranışlar arasındaki ilişki şu şekilde özetlenebilir:
- Olumsuz ağızdan ağıza iletişim ve online şikayet davranışları, müşteri memnuniyetsizliği ile pozitif ilişkilidir 1. Memnun olmayan müşteriler, yaşadıkları olumsuz deneyimleri aile, arkadaşlar ve sosyal medya gibi çeşitli platformlarda paylaşma eğilimindedir 13.
- Müşteri memnuniyeti, olumsuz geri bildirim riskini azaltır 4. Memnun müşterilerin, olumsuz yorumlar yapma olasılığı daha düşüktür, bu da işletmenin itibarını korur 4.
- Olumsuz deneyimler, müşteri memnuniyetini düşürür ve müşteri kaybına yol açabilir 25.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: