Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri memnuniyet anketi soruları genellikle aşağıdaki kategorilere ayrılır:
- Demografik Sorular: Müşterilerin yaş, cinsiyet, konum gibi bilgilerini toplamak için 12.
- Ürün veya Hizmetle İlgili Sorular: Ürünün ne kadar yararlı bulunduğu, en çok ve en az sevilen özellikler, tekrar satın alma olasılığı 13.
- Destek ve Servis Soruları: Hizmet kalitesi değerlendirmesi, müşteri hizmetleri temsilcilerine dair memnuniyet, bilgi düzeyi ve değer hissi 12.
- Kullanıcı Deneyimi ve Web Sitesi Soruları: Web sitesinin kullanımı ve aranılan bilgilerin bulunabilme kolaylığı 13.
- Rakip Soruları: Rakip markalar ve tercih edilme nedenleri 13.
- Ek Sorular: Açık uçlu metin soruları ile öneriler ve iyileştirmeler 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: