Buradasın
Hizmet kalitesi müşteri memnuniyetini nasıl etkiler?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Hizmet kalitesi, müşteri memnuniyetini doğrudan etkiler çünkü müşterilerin bir markayla etkileşimlerinin kalitesini belirler 3.
Hizmet kalitesinin müşteri memnuniyeti üzerindeki olumlu etkileri şunlardır:
- Güven ve memnuniyet: İyi bir hizmet, müşterilere güven verir ve beklentilerini aşmalarına yardımcı olur 34.
- Marka sadakati: Müşteriler, iyi bir hizmet aldıklarında markaya sadık kalma eğilimindedirler 3.
- Ağızdan ağıza pazarlama: Müşteri memnuniyeti, olumlu bir marka imajı oluşturur ve bu da yeni müşteriler çekmenin etkili bir yolu olan olumlu ağızdan ağıza pazarlamaya yol açar 34.
- Rekabet üstünlüğü: Müşteri memnuniyeti sağlayan şirketler, rekabet üstünlüğü konusunda her zaman bir adım önde yer alır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: