Buradasın
Hizmet kalitesi müşteri memnuniyetini nasıl etkiler?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Hizmet kalitesinin müşteri memnuniyetini nasıl etkilediğine dair bazı örnekler şunlardır:
- Fiziksel özellikler: Hizmetin sunulduğu ortamın temizliği, dekorasyonu ve çalışanların görünümü gibi unsurlar, müşterilerin memnuniyetini artırır 135.
- Güvenilirlik: Hizmetin doğru ve zamanında sunulması, müşteri güvenini ve memnuniyetini yükseltir 35.
- Güven: Hizmetin etik değerlere uygun, güvenilir bir şekilde sunulması, müşteri memnuniyetini artırır 35.
- Empati: Müşterilerin ihtiyaçlarına duyarlı olunması, memnuniyet üzerinde etkili olabilir 3.
- Heveslilik: Hizmet sunanların, müşterilere hızlı yanıt verme ve yardımcı olma isteği, memnuniyeti doğrudan etkiler 3.
Hizmet kalitesinin yüksek olması, müşteride memnuniyet yaratır ve bu da işletmenin itibarını ve mevcut müşteri kitlesini genişletir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: