Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mesul müdürlük belgesi, işyerinin ilgili mevzuata uygun şekilde faaliyet göstermesini sağlamak, iş sağlığı ve güvenliği ile halk sağlığını korumak amacıyla yetkili bir sorumlu kişinin görevlendirildiğini gösterir 2.
Bu belge sayesinde:
- İşyerinin gerekli alt yapı ve hizmet kalite standartlarının korunması ve sürdürülmesi sağlanır 3.
- Kuruluşta meydana gelen değişikliklerin zamanında ilgili mercilere bildirilmesi zorunlu kılınır 3.
- Sağlık kuruluşlarında, mesul müdür idari işlerden bizzat, tıbbi işlemlerden ise diğer diş hekimleri ve ilgili uzman tabipler ile birlikte sorumlu tutulur 3.
Ayrıca, bazı alanlarda (örneğin, kozmetik sektörü) mesul müdür, İyi İmalat Uygulamaları Kılavuzuna uygunluğun sağlanmasından da sorumludur 1.
Mesul müdürlük belgesi, aynı anda birden fazla işyerinde geçerli değildir ve görev değişikliği durumunda en geç on beş gün içinde yeni bir mesul müdür atanmalıdır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: