İSG dosyası içinde olması gerekenler şunlardır:
- İSG-Katip Sözleşmeleri: İş güvenliği uzmanı, işyeri hekimi ve diğer sağlık personeli ile yapılan sözleşmelerin ıslak imzalı kopyaları 12.
- Yıllık Çalışma Planı: Yıl boyunca yapılacak iş sağlığı ve güvenliği faaliyetlerinin planı 13.
- Yıllık Değerlendirme Raporu: İşyerindeki İSG performansının değerlendirilmesi raporu 13.
- Tespit ve Öneri Defteri: İş güvenliği uzmanı ve işyeri hekimi tarafından yapılan tespit ve tavsiyelerin yazıldığı defter 13.
- Risk Değerlendirme Raporu: İş Sağlığı ve Güvenliği Risk Değerlendirmesi Yönetmeliği'ne uygun hazırlanmış rapor 13.
- Acil Durum Belgeleri: Acil durum planı, acil durum ekip bilgileri ve tahliye planları gibi belgeler 13.
- Kurul Toplantı Tutanakları: İş sağlığı ve güvenliği kurulu toplantı tutanakları 13.
- İş Kazası Kayıtları: İşyerinde gerçekleşen iş kazaları ve meslek hastalıkları raporları 13.
- Eğitim Planı ve Kayıtları: Yıl boyunca planlanan İSG eğitimlerinin planı ve katılım formları 13.
- Sağlık Raporları: Çalışanların sağlık tetkikleri ve işe giriş/periyodik sağlık raporları 13.
Bu belgeler, iş yerlerinde iş sağlığı ve güvenliği yönetiminin etkin bir şekilde yürütülmesi için gereklidir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: