Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Bölge Müdürlükleri aşağıdaki görevleri yerine getirir:
- Çalışma hayatını düzenlemek: İş mevzuatı ile ilgili uygulamaları izlemek ve denetlemek 13.
- İşçi-işveren ilişkilerini düzenlemek: Çalışma barışını sağlayıcı tedbirler almak 13.
- Sendikal işler: Sendikaların sicillerini tutmak ve toplu iş sözleşmesi süreçlerini yönetmek 1.
- İş kazaları ve meslek hastalıkları: İş kazalarını incelemek ve iş sağlığı ve güvenliği konularında tedbirler almak 13.
- İdari ve mali işler: Demirbaş kaydı tutmak, personel özlük işlemlerini yürütmek ve malzeme alımlarını gerçekleştirmek 1.
- Evrak ve arşiv işleri: Gelen ve giden evrakları kayda almak, arşivlemek ve ilgililere teslim etmek 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: