Buradasın
Çalışma ve sosyal güvenlik bakanlığı bölge müdürlüğü ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Bölge Müdürlükleri, çalışma hayatı ile ilgili mevzuatı uygulamak, işçi-işveren ilişkilerini düzenlemek ve çalışma barışını sağlayıcı tedbirler almak gibi görevler üstlenmiştir 3.
Bazı görevleri:
- Tescil servisi: İşyeri tescil işlemleri ve adres değişiklikleri gibi işlemleri yürütür 3.
- İşçi şikâyet servisi: İş hukuku ile ilgili şikâyet başvurularını inceler 3.
- Teftiş servisi: İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili teftiş raporlarını değerlendirir 3.
- Sendikalar, toplu iş sözleşmesi, grev ve lokavt servisi: Sendikaların sicil işlemlerini yürütür ve toplu iş sözleşmesi süreçlerini organize eder 3.
- İdari, mali işler ve personel servisi: Personel özlük işlemleri ve demirbaş kayıtlarını tutar 3.
Ayrıca, Bakanlık tarafından verilen diğer görevleri de yerine getirirler 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: