Buradasın
Adres değişikliğinde genel kurul kararı nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Adres değişikliğinde genel kurul kararı, anonim şirketlerde şu şekilde alınır:
- Yönetim Kurulu, ilgili kararı toplantı yaparak veya sirküler kararı ile alır 34.
- Karar, yönetim kurulu karar defterine işlenerek kayıt altına alınır 3.
- Ortakların adres değişikliğini onayladığına dair genel kurul kararının noter tasdikli sureti, adres değişikliği için hazırlanan dilekçeye eklenir 15.
Limited şirketlerde adres değişikliği kararı, şirket ortaklarının salt çoğunluğunun katılımıyla genel kurul toplantısında alınır ve toplantı tutanağına işlenerek tüm ortaklar veya temsilcileri tarafından imzalanır 35.
Adres değişikliği için alınacak genel kurul kararının, Ticaret Sicili Müdürlüğü'ne sunulacak olan dilekçeye eklenmesi gerekmektedir 25.
Adres değişikliği süreci, şirket türüne göre farklılıklar gösterebilir ve yasal düzenlemelere tabidir. Güncel bilgiler için bir uzmana danışılması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: