• Buradasın

    Temu'da iade talebi nasıl iptal edilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Temu'da iade talebini iptal etmek için, ürünü göndermeden önce "Siparişlerim" bölümünden ilgili iade talebini bulup iptal edebilirsiniz 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    A frustrated Turkish customer holds a neatly packaged but slightly worn item while standing near a colorful pile of unopened Temu parcels in a cozy living room with warm lighting.

    Temu iade almıyor mu?

    Temu, bazı durumlarda iade almayabilir. Temu'nun iade almayan bazı ürün kategorileri şunlardır: Giyilmiş, yıkanmış veya hasar görmüş giyim ürünleri. Market ve gıda ürünleri. Sağlık ve kişisel bakım ürünleri. Bazı ücretsiz hediyeler. Kişiselleştirilmiş ürünler. Bazı iç çamaşırları. Ayrıca, kargoya verilmiş ürünlerde iade işlemi yapılamaz, sadece iptal işlemi gerçekleştirilebilir. İade koşulları zamanla değişebilir, güncel bilgiler için Temu'nun resmi web sitesini kontrol etmek önemlidir.

    Temu iade nasıl yapılır?

    Temu'da iade yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Hesabınıza giriş yapın. 2. İade nedenini seçin. 3. Talebinizi gönderin. İade için dikkat edilmesi gereken bazı noktalar şunlardır: İadeye uygun olmayan ürünler. Kargo ücreti. İade süreciyle ilgili daha fazla bilgi için Temu'nun resmi destek sayfasını ziyaret edebilir veya müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

    Temu sipariş iptali kaç gün sürer?

    Temu sipariş iptali genellikle birkaç dakika içinde gerçekleştirilebilir. İade sürecinin tamamlanması, ürünün teslim alındıktan sonra 90 gün içinde iade talebi oluşturulması ve iade onaylandıktan sonra 5-14 iş günü (en fazla 30 gün) içinde para iadesinin hesaba geçmesi ile mümkün olur. İade süresi, finans kurumuna ve diğer koşullara bağlı olarak değişebilir.

    Temu iade edilen ürünler ne oluyor?

    Temu'da iade edilen ürünler şu şekilde süreçlerden geçer: 1. İade Talebi: Temu hesabınıza giriş yaparak, "Siparişlerim" bölümünden iade etmek istediğiniz ürünü seçip "İade Talebi" butonuna tıklamanız gerekmektedir. 2. İade Sebebinin Belirtilmesi: İade sebebinizi seçip gerekli açıklamaları yapmanız ve ürün durumunu kanıtlayan fotoğraflar eklemeniz gerekmektedir. 3. Onay ve Kargo Bilgileri: İade talebiniz onaylandıktan sonra, Temu tarafından sağlanan iade etiketi ile ürünü orijinal ambalajında ve tüm aksesuarlarıyla birlikte kargoya vermeniz istenir. 4. Para İadesi: Ürün iade merkezine ulaştıktan sonra kontrol edilir ve durumu onaylandıktan sonra para iadesi işleme alınır. Eğer iade sebebi satıcı kaynaklı bir sorunsa, kargo ücreti genellikle satıcı tarafından karşılanır.

    Ret ve iade işlemleri nasıl yapılır?

    Ret ve iade işlemleri şu şekilde yapılır: 1. Tahsilatların sorgulanması. 2. Ödeme emri belgesi oluşturulması. 3. Ret ve iade belgesinin eklenmesi. 4. Elektronik iletim. 5. Muhasebeleştirme. Bu işlemler, 22 Mayıs 2024 tarihli Resmî Gazete'de yayımlanan Muhasebat Genel Müdürlüğü Genel Tebliği (Sıra No: 89) hükümlerine göre yürütülür.

    İadeden vazgeçtikten sonra tekrar iade yapılır mı?

    İadeden vazgeçtikten sonra tekrar iade yapmak mümkündür, ancak bu durum satıcının iade politikalarına bağlıdır. Genel olarak, cayma hakkı süresi dolduktan sonra (14 gün) iade talepleri kabul edilmemektedir.

    Temu iade süresi kaç gün?

    Temu'da ürün iade süresi 90 gündür.