Buradasın
Müşteri görüşme örnekleri nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri görüşme örneklerinden bazıları şunlardır:
- Sipariş takibi 1. "Siparişinizin durumunu hemen kontrol ediyorum, size detaylı bilgi vereceğim 1."
- İade süreci 1. "İade talebinizi anlıyorum, süreci sizin için kolaylaştıralım 1."
- Teknik destek 1. "Deneyiminizi öğrenmek istiyoruz, birkaç dakikanızı ayırabilir misiniz 1?"
- Müşteri hizmetleri karşılama 2. "Günaydın! Müşteri Hizmetlerine hoş geldiniz 2. Benim adım AB 2. Size nasıl yardım edebilirim 2?"
- Müşteri geri bildirimi için teşekkür 2. "Bunu fark ettiğiniz ve bize bildirdiğiniz için teşekkürler 2. Bu konu hakkında en kısa sürede sizlere destek vereceğiz 2."
- Müşteriden daha fazla bilgi isteme 2. "Karşılaştığınız sorun hakkında daha fazla bilgi verir misiniz 2? Ne zamandan beri bu sorunu yaşıyorsunuz 2?"
- Çağrıyı farklı bir ekibe aktarma 2. "Üzgünüm, yanlış departmana bağlı görünüyorsunuz 2. Sizi doğru departmana aktarmam için hatta bekleyebilir misiniz 2?"
- Müşteriyi beklemeye alma 2. "Ayşe Hanım, aradığınız bilgiyi bulmam biraz zaman alabilir 2. O zamana kadar sizi bekletebilir miyim 2?"
Müşteri görüşme örnekleri, kullanılan platforma ve görüşme amacına göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: