Buradasın
En iyi müşteri temsilcisi nasıl olmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
En iyi müşteri temsilcisi şu özelliklere sahip olmalıdır:
- İletişim becerileri: Müşteriyi iyi dinleyerek ihtiyacını anlayabilmeli ve etkili bir şekilde yönlendirebilmelidir 12.
- Bilgi ve donanım: Temsil ettiği ürün veya hizmetin tüm detaylarına hakim olmalıdır 14.
- Çözüm odaklı yaklaşım: Sorunları hızlı ve doğru bir şekilde çözebilmelidir 12.
- Anlayış ve sabır: Müşterilerin olumsuz duygu durumlarına karşı anlayışlı ve sabırlı olmalıdır 12.
- Motivasyon: Kendi kendini motive edebilme özelliğine sahip olmalıdır 5.
- Teknolojik bilgi birikimi: Teknolojik gelişmelere aşina olmalı ve bulduğu çözümü karşı tarafa aktarabilmelidir 4.
- Empati: Müşteriyle empati kurarak ihtiyaçlarına daha hızlı yanıt verebilmelidir 5.
- Prosedür ve talimatlara uyum: Kurumun prosedürlerine ve standart talimatlara uyum sağlayabilmelidir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: