Buradasın
Tüketicilerin marka yaymaya karşı tutumunu etkileyen değişkenler nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tüketicilerin marka yaymaya karşı tutumunu etkileyen bazı değişkenler:
- Ana markanın algılanan kalitesi 14. Tüketiciler, kaliteli algıladıkları marka ismi altında yer alan ürünleri de kaliteli algılayabilirler 1.
- Ana marka ve yayma marka arasındaki algılanan uyum 135. Paylaşılan özellikler arttıkça, tüketicilerin yeni ürünü kabul etmesi kolaylaşır 1.
- Marka bilinirliği 35.
- Prototip ürün algısı 5.
- Marka bağlılığı 5.
- Genel risk algısı 5.
Ayrıca, tüketicilerin etnosentrik eğilimleri ve yenilikçilik seviyeleri de marka yayma tutumunu etkileyebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: