Buradasın
Satın alma davranışını etkileyen bütünleşik yaklaşım nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satın alma davranışını etkileyen bütünleşik yaklaşım, farklı pazarlama kanallarının uyum içinde kullanılarak markanın tüm iletişim stratejilerinin entegre bir şekilde yürütülmesini sağlar 12.
Bu yaklaşım, tüketicilerin marka ile olan her etkileşimde aynı mesajı almasını ve bu sayede marka sadakatinin artmasını hedefler 3. Bütünleşik pazarlama iletişimi kapsamında kullanılan bazı araçlar şunlardır:
- Dijital reklamlar: Web siteleri, sosyal medya ve arama motorlarında yapılan reklamlar 1.
- Sponsorluk çalışmaları: Sosyal medya influencer’ları veya büyük etkinliklerle yapılan sponsorluklar 1.
- E-posta pazarlama: Kişiye özel içerikler sunarak müşteri bağlılığını artıran bir yöntem 1.
- SMS pazarlama: Kampanyalar, indirimler veya acil duyurular için hızlı ve doğrudan iletişim sağlayan bir araç 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: