Buradasın
Satış biriminde hangi raporlar kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satış biriminde kullanılan bazı önemli raporlar şunlardır:
- Ürünsel Rapor: Seçilen iki tarih arasındaki satışlara göre ürün bazlı raporlama yapar 1.
- Ürün Korelasyon Raporu: Ürünler arasındaki bağlantıyı kurarak hangi ürünlerin daha fazla satıldığını gösterir 1.
- Tarihsel ve Satışsal Rapor: İki tarih arasında yapılan tüm satışları ve bu satışlara ait kazancı raporlar 1.
- Bölgesel Rapor: Ürünün Türkiye genelindeki ortalama satış fiyatını ve farklı mağazalardaki satış fiyatlandırmasını gösterir 1.
- Dönüşüm Oranı Raporu: Web sitesine giren kişilerin ne kadarının dönüşüm sağladığını analiz eder 2.
- Satış Geliri Raporu: Satışlardan elde edilen geliri haftalık, aylık veya yıllık olarak raporlar 2.
- Satış Çağrısı Raporu: Satış temsilcisi ile müşteri arasındaki iletişimin raporlanmasını sağlar 2.
- Kar ve Zarar Oranı Raporu: İşletmenin net karını aylık, üç aylık veya yıllık olarak gösterir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: