Buradasın
Satış biriminde hangi raporlar kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satış biriminde kullanılan bazı raporlar şunlardır:
- Günlük satış raporu 4. Gün içindeki satış miktarları, satış yapılan bölgeler ve müşteri türleri gibi bilgileri içerir 4.
- Haftalık satış raporu 4. Haftalık satış hedeflerinin ne derece gerçekleştiğini inceler ve kısa vadeli trendleri gözlemler 4.
- Aylık satış raporu 4. Satış trendlerini, ürün performanslarını ve müşteri davranışlarını değerlendirir 4.
- Yıllık satış raporu 4. Şirketin yıllık performansını değerlendirir ve uzun vadeli stratejik kararlar almak için kullanılır 4.
- Bölgesel satış raporu 4. Hangi bölgelerde daha fazla satış yapıldığını ve hangi bölgelerin hedeflere ulaşmada daha başarılı olduğunu gösterir 4.
- Ürün bazlı satış raporu 4. Hangi ürünlerin daha iyi performans gösterdiğini, hangi ürünlerin daha az talep gördüğünü ve hangi ürünlerin kâr marjlarını değerlendirir 4.
- Dönüşüm oranı raporu 1. Kazanılan ve kaybedilen anlaşma yüzdelerini gösterir 1.
- Kar ve zarar oranı raporu 1. Belirli bir dönemde net karı ölçer ve tüm gelir ve giderleri özetler 1.
- Ortalama anlaşma boyutu raporu 1. Hedeflenen ve yapılması gereken satış hacmini hesaplamaya olanak tanır 1.
- Ortalama satış döngüsü uzunluğu raporu 12. Potansiyel bir müşteriyle ilk temas ile anlaşmanın kapatılması arasındaki süreyi analiz eder 12.
- Müşteri kaybı raporu 1. Şirketten ürün almayı bırakan müşterilerin toplam müşterilere bölünmesiyle elde edilen oranı analiz eder 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: