Buradasın
Kurumsal iletişim uzman yardımcısı ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal iletişim uzman yardımcısı, bir organizasyonun iç ve dış iletişim faaliyetlerini desteklemekle sorumludur 13. Görevleri arasında:
- İletişim stratejisi geliştirme: Şirketin hedeflerine uygun iletişim stratejileri oluşturmak ve uygulamak 13.
- Medya ilişkileri: Basın bültenleri hazırlamak, medya ile ilişkileri yönetmek ve organizasyon hakkında çıkan haberleri takip etmek 13.
- Kriz iletişimi: Olumsuz durumlarla başa çıkmak için kriz iletişimi planları hazırlamak 13.
- İç iletişim: Organizasyon içinde etkili bir iletişim sağlamak, çalışan memnuniyeti ve bağlılığı için gerekli olan bilgilendirme ve geri bildirim mekanizmalarını kurmak 13.
- Sosyal medya yönetimi: Organizasyonun sosyal medya hesaplarını yönetmek, içerik üretmek ve takipçi etkileşimini artırmaya yönelik stratejiler uygulamak 13.
- Etkinlik yönetimi: Organizasyonun tanıtımına yönelik etkinlikler planlamak ve organize etmek 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: