Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal iletişimde aşağıdaki bölümler bulunmaktadır:
- İç İletişim: Çalışanlar arasında bilgi akışını, işbirliğini ve takım çalışmasını destekler 12.
- Harici İletişim: Müşteriler, hissedarlar, medya, tedarikçiler ve toplum gibi dış paydaşlarla etkileşimi içerir 12.
- Kriz İletişimi: Beklenmedik durumlar ve krizlerde etkili bir iletişim stratejisi geliştirmeyi kapsar 14.
- Sosyal Sorumluluk İletişimi: Şirketin çevresel ve toplumsal sorumluluklarını yerine getirme çabalarını içerir 14.
- İçerik Yönetimi: Web siteleri, basın bültenleri, sosyal medya ve etkinlikler gibi iletişim kanallarının yönetimini kapsar 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: